Situation Sthlm

Denna tidning är på Svenska

4/5 (66 röster)

Produktbeskrivning

Tidningen Situation Sthlm skriver om intressanta människor och företeelser i staden ur ett gatuperspektiv. Tidningen bevakar vad som sker inom kulturen och på gatan, snappar upp företeelser och skriver om dem och personerna bakom dem innan de andra tidningarna upptäckt dem. Situation Sthlm är nyhetsledande inom de sociala frågor som rör hemlöshet. Tidningen skriver om hemlöshet och utanförskap med ett vidare perspektiv än andra medier och det synsättet går igen i allt material i tidningen. Tidningen har som målsättning att ge Situation Sthlms intressenter – försäljare, myndigheter, allmänhet, journalister, studenter, företag – information och kunskap om hemlöshetsfrågan.

Land: Sverige
Språk: Svenska
Utgåvor/år: 12
Förlag: Situation Stockholm
Startår: 1995
Chefredaktör: Ulf Stolt
Räckvidd: 33100


Vem läser tidningen?

Män: 37 %
Kvinnor: 63 %


500 tecken kvar

Susanna Pettersson,
jag köper den aldrig, vill inte ha den, situation Stockholm. susanna pettersson
Puman E Boberg Boberg,
eN BRA TIDNING, HAR SÅLT DEN SJÄLV OCH DEN RÄDDADE MIG I MIN DÅVARANDE EKONOMISKA SITUATION.
Bjarne,
Det första exemplaret köpte jag av ren välgörenhet. Därefter för att det är en förbaskat bra tidning! Superbra att den går att prenumerera på för de som bor utanför spridningsområdet. Själv kommer jag handla den direkt av säljarna på stan, de är så trevliga ambassadörer för sin sak!
Myiagi,
Situation Stockholm var aldrig en tidning jag köpte för välgörenhet, utan för att det är en mycket bra tidning och skiljer sig från mängden. Nu bor jag int längre i STHLM, och kan inte köpa den av min försäljare vid Medborgarplatsen som jag brukade, så tack för prenumationsmöjlighen!
John Arthur Ekebert,
Att få sälja tidningen för oss är socialt sätt Guld. Personligen är det en av huvudnycklarna till möjlighet bättre liv. Inte för plus-slanten bara nej nej men att få vara någon som gör något gott, bygga broar.